Distances līgums

Šis distances līgums (turpmāk – Līgums) tiek noslēgts starp interneta vietnes www.ekobaze.lv īpašnieku SIA „Ekobaze Latvia”, reģistrācijas numurs 40103185892, juridiskā adrese: Granīta iela 32 k-9, Acone, Salaspils pag., Salaspils novads, LV02119 (turpmāk – Pakalpojuma sniedzējs) un pakalpojuma pieteicēju, kurš veic konteineru nomas pieteikumu būvniecības atkritumu apsaimniekošanai  www.ekobaze.lv (turpmāk – Pasūtītājs).

Līguma priekšmets un vispārīgie noteikumi

  1. Pasūtītājs veic konteineru nomas pieteikumu un apmaksu, bet Pakalpojuma sniedzējs to iznomā un piegādā saskaņā ar šī Līguma nosacījumiem.
  2. Pasūtītājam nav tiesību veikt pasūtījumu interneta vietnē www.ekobaze.lv, ja viņš nav iepazinies ar Konteineru lietošanas noteikumiem, Konteineru nomas cenām, Konteineru nomas noteikumiem, Distances līgumu, Privātuma politiku  vai tiem nepiekrīt.
  3. Pasūtītājs piesaka konteineru nomu aizpildot atbilstošu pasūtījuma formu Ekobaze Latvia vietnē. Veicot pieteikumu, Pasūtītājs apņemas norādīt precīzu pieprasīto kontaktinformāciju,. Jebkuru izmaiņu gadījumā Pasūtītājs apņemas informēt Pakalpojuma sniedzēju, rakstot uz e-pastu [email protected], ne vēlāk kā 24 stundu laikā pēc pasūtījuma apstiprinājuma saņemšanas. Pasūtītājs ir atbildīgs par pareizu datu norādīšanu, pretējā gadījumā konteinera piegāde var aizkavēties vai nebūt iespējama.
  4. Līgums stājas spēkā brīdī, kad Pasūtītājs ir aizpildījis pasūtījuma formu un nospiedis pogu “PASŪTĪT”.
  5. Pakalpojuma sniedzējs patur tiesības jebkurā laikā vienpusēji mainīt un papildināt Līgumu bez iepriekšēja brīdinājuma. Pasūtījuma veikšanas brīdī Pasūtītājam tiek piemēroti tie Līguma noteikumi, kas ir spēkā pasūtīšanas brīdī, tāpēc Pasūtītājam katru reizi, veicot pasūtījumu, ir jāiepazīstas ar Līgumu.

Pasūtījuma apmaksa un izpilde

  1. Pasūtītājs var veikt konteinera pieteikumu jebkurā diennakts laikā, bet pasūtījums tiek apstrādāts darba dienās no plkst. 8.00 līdz 17.00. Pakalpojuma sniedzējs nosūta Pasūtītājam apstiprinājumu par pasūtījuma pieņemšanu uz Pasūtītāja norādīto e-pastu. Ja Pasūtītājs nesaņem apstiprinājuma e-pastu, tas nozīmē, ka pasūtījums nav pieņemts.
  2. Pasūtītājs par pakalpojumu norēķinās, veicot priekšapmaksu ar bankas pārskaitījumu, izmantojot Pakalpojuma sniedzēja elektroniski nosūtīto avansa rēķinu. Avansa rēķins tiek izveidots elektroniski un ir spēkā bez paraksta.
  3. Pasūtītājam Avansa rēķins ir jāsamaksā ne vēlāk kā 3 (trīs) darba dienu laikā pēc Avansa rēķina saņemšanas. Veicot maksājumu, obligāti jānorāda Pasūtījuma numurs, kas norādīts avansa rēķinā.
  4. Pakalpojuma izpilde tiek uzsākta brīdī, kad Pasūtītājs ir apmaksājis Avansa rēķinu. Pēc Avansa rēķina apmaksas saņemšanas Pasūtītājam tiek nosūtīts elektroniski sagatavots gala rēķins.
  5. Pakalpojuma sniedzējam ir tiesības vienpusēji, bez iepriekšēja paziņojuma Pasūtītājam, anulēt un atcelt pasūtījumu, ja Pasūtītājs nav veicis apmaksu 3 (trīs) darba dienu laikā pēc Avansa rēķina izrakstīšanas.
  6. Ja Pasūtījuma izpilde nav iespējama Pasūtītāja vai Pakalpojuma sniedzēja vainas dēļ nauda par nesniegto Pakalpojumu tiek atgriezta Pasūtītāja kontā, no kura tika veikts maksājums, 30 (trīsdesmit) dienu laikā.
  7. Pakalpojuma sniedzējs nodrošina pakalpojumu Pasūtītāja izvēlētajā laika posmā. Pasūtītājs piekrīt, ka izņēmuma gadījumos pakalpojuma sniegšana var aizkavēties neparedzamu un Pakalpojuma sniedzēja neatkarīgu apstākļu dēļ. Šādā gadījumā Pakalpojuma sniedzējs nekavējoties sazinās ar Pasūtītāju, lai vienotos par jaunu piegādes laiku.

Citi noteikumi

  1. Šis Līgums ir izstrādāts elektroniski un ir derīgs bez paraksta.
  2. Visas neskaidrības un strīdi, kas saistīti ar Līgumu, tiek risināti savstarpējās pārrunās. Ja vienošanās nevar tikt panākta, strīdi tiek izskatīti tiesu iestādēs, ievērojot Latvijas Republikas normatīvo aktu prasības.

Pakalpojuma sniedzēja rekvizīti

Vēlies konsultāciju?

Anete Pivore

Biroja administratore

Priecāsimies atbildēt uz Jūsu jautājumiem darba dienās, laikā no 8.00 - 17.00.

+371 277 330 81 Sūtīt ziņu